Z našeho blogu

MOBILBOARD kampaně opět v záři Duhového paprsku

  • Přihlášení do soutěže o nejlepší signmakingovou kampaň přineslo své ovoce.


    Soutěž Duhový paprsek při veletrhu Reklama&Polygraf, již tradiční souboj agentur o nejlepší signmakingovou kampaň, je vždy skvělou příležitostí jak se s veřejností podělit o zajímavé plody vaší práce. Loňská realizace dvou vskutku kreativně pojatých a nápaditých kampaní pro slovenského zadavatele nám nedala „spát“ a přiměla nás k přihlášení těchto reklamních skvostů do soutěžního klání. A ani tentokrát MOBILBOARD nepřišel zkrátka.

    Odměnou za práci a snahu o skutečně kreativní řešení kampaní v pohyblivé reklamě se nám stala krásná nominace a ocenění v kategorii mobilní reklama, které míří ke slovenským kolegům. Je skvělé, že i v digitální době má outodoor reklama na transportu své významné místo, představuje stále atraktivní a efektivní formát pro zviditelnění značky/produktu a neustále posouvá vpřed své hranice propagace.

    Těšíme se na realizaci dalších nápaditých kampaní, které opět budeme moci hrdě zařadit mezi soutěžní adepty!  S díky jedeme dál.

    A jakpak vypadali naši nominovaní favorité?
     

    1) Kampaň HAUS na podporu regionální prodejny
        Polep vozu trolejbusu MHD s přilbami pro cestující, 3-9/2018

    Na linkách MHD v městě Prešov byla realizována netradiční kampaň pro zadavatele HAUS SEMAN, prodejnu železářství, barev a domácích potřeb. Jednalo se o celopolep krátkého trolejbusu s využitím okenní grafiky ve tvaru přileb. Nápaditý motiv s přilbami na hlavách sedících lidí udělal z cestujících alespoň na chvíli opravdové řemeslníky.

    Pohyblivá reklama v kombinaci s tímto kreativním nápadem a současně soutěží zadavatele o nejlepší fotografii s trolejbusem je ideálním řešením podpory prodeje v regionu.



     
    2) Název: Celoplošná kampaň s řetězem
        Kloubový trolejbus je svázán řetězem znázorňující dluhy, 11/2018

    Motiv znázorňuje tíživost dluhů, kterými jsou lidé svázáni jako v řetězech. Zadavatelem je společnost zabývající se oddlužením osob. Výsledek je velmi působivý, zejména celá plocha kloubového trolejbusu je největší reklamní plochou v daném městě. Žlutý podklad je v naprostém kontrastu s barvami MHD, proto je kreativně velmi dobře zacílena na osoby v regionu.



    MOBILBOARD kampaně opět v záři Duhového paprsku MOBILBOARD kampaně opět v záři Duhového paprsku MOBILBOARD kampaně opět v záři Duhového paprsku MOBILBOARD kampaně opět v záři Duhového paprsku MOBILBOARD kampaně opět v záři Duhového paprsku MOBILBOARD kampaně opět v záři Duhového paprsku MOBILBOARD kampaně opět v záři Duhového paprsku

    Zpět na výpis