Z našeho blogu

Produktová kampaň Air Bank cílí na cestující v dopravě. Využívá Wi-Fi REKLAMU v kombinaci s OOH formáty v transportu.


  • Plošná marketingová kampaň Air Bank je příkladnou ukázkou skvěle zvládnutého média mixu, do něhož klient zařadil kromě pohyblivé reklamy také Wi-Fi REKLAMU, unikátní online formát v transportu.

    Pozitivně lze hodnotit také promyšlenost kampaně do posledního detailu, kdy například slogan tvůrci zcela přizpůsobili zvoleným reklamním nosičům a cílové skupině. Svým sdělením chtějí upozornit na novou službu s možností online založení účtu přes aplikaci My Air, kdykoliv a kdekoliv chcete, třeba právě v MHD.

    Online a offline reklama se skvěle doplňují,* proto klient využil pro svou kampaň atraktivní kombinaci celopolepu tramvaje s interiérovými plochami zpestřenými o Wi-Fi REKLAMU. Díky poutavému vizuálu a volbou rozmanitých reklamních formátů nejenže zvyšuje povědomí o své značce/produktu, ale zároveň stimuluje širokou veřejnost k aktivitě na internetu.


    A jak reklamní Wi-Fi vlastně funguje? Je to snadné!

    Instalací Wi-Fi routerů od MOBILBOARD vzniká ve vozech MHD online zázemí, které nabízí zadavateli exkluzivní reklamní prostor, cestujícím naopak rychlý a kvalitní internet ZDARMA. Navíc bez rychlostních limitů, což je pro pasažéry určitě příjemná změna!

    Připojením k bezplatné Wi-Fi se na mobilním zařízení zobrazí vstupní stránka s reklamou klienta, která cestující seznámí s novým produktem nebo službou. Po kreativním zásahu následuje zvědavý proklik, nákup nebo zábava na internetu. A protože se Wi-Fi REKLAMA řadí mezi měřitelný online formát v transportu, nebude překvapením, že výstupy z kampaně pro klienta pečlivě monitorujeme a reportujeme.

    Rádi se podílíme na realizaci kreativních kampaní, a o to větší je naše radost, pokud přináší zadavatelům efektivní výsledky! 

    * Víte, že reklama v MHD podporuje aktivitu spotřebitelů na internetu? Čtěte výzkum agentury Nielsen Admosphere

     

    Produktová kampaň Air Bank cílí na cestující v dopravě.  Využívá Wi-Fi REKLAMU v kombinaci s OOH formáty v transportu. Produktová kampaň Air Bank cílí na cestující v dopravě.  Využívá Wi-Fi REKLAMU v kombinaci s OOH formáty v transportu. Produktová kampaň Air Bank cílí na cestující v dopravě.  Využívá Wi-Fi REKLAMU v kombinaci s OOH formáty v transportu. Produktová kampaň Air Bank cílí na cestující v dopravě.  Využívá Wi-Fi REKLAMU v kombinaci s OOH formáty v transportu. Produktová kampaň Air Bank cílí na cestující v dopravě.  Využívá Wi-Fi REKLAMU v kombinaci s OOH formáty v transportu.

    Zpět na výpis